Hei! Kylläpä menee aika nopeasti! Nyt on jo marraskuu..

mutta säät eivät ole kyllä ihan marraskuille ominaiset..

Tulisi jo lumi niin olisi valoisaa ja saisi suunnitella antaumuksella joulua ;)

Minulla on kyllä jo joulufiilis ja olen pikkuhiljaa ottanut esille joulukoristeita. Poikaystävä

jaksaa huokailla syvään kun räpätän joululahjoista ja koristeista. Joko teillä pyörii joulu mielessä?

Minä oon niin jouluihminen (tarttunut äidiltä), että pienenä aloitin joululaulujen kuuntelun jo alkusyksystä. 

Nyt sentään olen malttanut mieleni ja raahasin joulucd:t kotikaupungista "vasta" 

lokakuun lopulla :-) Joulu on ihanaa aikaa!!

Joulun höösääminen alkaa tietysti uuden joululehden hankkimisella. Tosin tämän sain poikaystävän äidiltä, joka

ajatteli, että "saattaisin" tykätä tästä. Kodinonni (kuvassa) on saatu myös lahjaksi (työpaikalta). Siinä on

hassut halloweenkoristeet. Ps. Kodinonnea kastellaan aluslautaselle. Olen nimittäin yhden kodinonnen jo

tappanut väärällä hoidolla. :-/

PIkkuhiljaa näitä valoja tulee.. 

Tontut eteisessä vahtivat, että ollaan kilttejä!

Sitten vielä näitä muumijuttuja. Nyt kun muistan ottaa kuvia. Elikkäs muumien ruokaohje-korteista

olen tehnyt taulun. Kortit sain ja taulun kehyksen ostin Tokmannilta.  Taulu on keittiössä. Kokatessa

voi vähän vilkuilla ideoita jälkkäreihin :)

Pimeää syksyn jatkoa.

 

-Minna